03 maj, 2011

Familjen-Arg

Jaa..
Då har mamma PMS.. Och jag veta tt hon kommer att bli pisses som fan för att jag skriver detta här(ja min mor läser min blogg och jag läser hennes).
Men varför skulle inte jag få skriva av mig när hon har oms? Hon gör ju det på sin blogg!
Iaf, har haft en hyffsat kass dag då man tvingats leka barnvakt till oförskämda skit-ungar..
Inte roligt!
Och så kommer man hem, och blir på ännu sämre humör för jag hade verkligen sett fram emot en Shirley Temple för att få mig på bättre humör men nej, då har lillebror min drukit upp ginger-alen.. -.-'
Sedan går man ner och lugnar ner sig så att man ska var apå bra humör närfolket komme rhem så att man ska slippa ta ut skiten över dom och vad e de första man får höra då om inte mammas gnäll?
Nej jag hjälper aldrig till, nej, jag ligger bara inne hela måndagarna när jeg e ledig.

Hmm.. så vad gjorde jag igår?
Jag åkte hemmifrån vid 11 och kom hem efter 16.. Då hade jag varit ute med en kompis och hennes hundar, hennes pojkvänns för att vara exagt, och sedan hade vi varit i centrum och sedan hade vi åkt och tränat..

Låter det som att jag inte gör något?
FINE!
Om hon nu tycker att jag e så otrevlig och hjälper till så lite kan jag lika gärna sluta med det jag faktiskt gör..
Ex, igår, när jag kom hem så fixade jag diskmaskinen utan att någon sa något för att jag tänkte att de skulle underlätta för dom coh sedan när pappa ber mig hjälpa honom att skala räkor som vi ska ha i middagen säger jag vist coh skalar en påse med frysta räkor.. Är inte ens särskillt förtjust i den maträtten men det säger jag inte för den är ätbar och jag klagar redan tillräckligt mycket på mammas kräftsoppa.

Nej.. Nu ska jag ta en promenad med Bruno och lugna ner mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar