07 maj, 2011

Helt slut

Först upp ch jobba..
Duktiga mig :D
och sedan till gymmet för BP(BodyPump)

Nu e jag helt slut.. med lite tur så tar vi av plåtarna till poolen idag.. Visserligen lite jobbigt när jag knappt kan stå rakt själv men de får gå.. Ju fortare plåtarna kommer av desto fortare kan man börja njuta av den kommande sommaren.. Vist e den en månad kvar tills de e sommar men det tar typ en vecka för poolen att fyllas om man inte har vattnet igång hela dagarna och det tar en vecka, minst, för poolen att nå den badvänliga temperaturen på 28.
Så jaa..
Jag hatar att bada i kallt vatten.. Urk, de e ju inte roligt då :P
Nej.. nu skajag tjata på att middagen ska bli av :)

Är sååå sugen på asiatiskt men..d e e bara jag i denna familj som har sådana tankar så..
Måste införskaffa lite grejjor så jag kan börja göra good mat :)
Tror att familjen skulle uppskatta det :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar