04 maj, 2011

Blev ingen

träning nu på morgonen.. ände att ajg hälltre togt iden till att sova ut somjag så sällan gör..
Gick och la mig tidigt, innan 23, så när klockan va 08.30 sp va jag utvilad och hur pigg som hällst :)
Skönt att inte behöva stressa på morgonen som jag annars gör för att hinna sova så länge som möjligt :P
Iaf, är typ en halvtimma kvar tills jag ska gå till bussen och nu har jag inget kvar att göra, de e lite tråkigt då jag väldigt lätt blir rastlös..

Längtar tills nästa vecka då vi går efter vanligt schema.. Vi gör inte det denna vecka för vi har ett gäng tyskar hos oss i våran klass nu + friluftsdag på torsdag.. Så ja.
För på onsdagar ska vi börja 08.30 och am ma i en timma men sedan ha håltimme, hade tänkt att man kunde börja gå till sats då eller något.
Jaja,
Nu ska jag se om jag kan hitta något roligt att göra innan jag måste gå..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar