12 januari, 2011

Päls

Jag kanske är en häms människa men jag älskar päls..
Självklartskulle jag Aldrig döda ett djur för pälsen men jag skulle kunna tänka mig att använda pälls där djuret dött naturligt.. Ex av ålder.
I alla fall..
Jag och Amanda gillar båda päls och ibland när vi sitte roch pratar om fina saker så händer det givetvis att päls hamnar med på listan.
Idag när vi satt och pratade om det kom jag fram till att jag vill ha en halsduk av lejonman..
Åh, till och med jag hör hur sjukt det låter men päls är så varmt och skönt.
Nej.. Jag ska inte skaffa någon (inte för att jag tror attd et finns någon) men jag skulle aldrig någonsin stödja folk som skjuter fina djur bara för pälsen..
Fina djur ska vara fria och fina i naturen, man kan se dom genom teven. eller något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar