25 januari, 2011

Laser-behandling.

Jupp..
Nu ska jag sova..
För..
Imorgon ska jag till stallet för att "Laser-mannen" ska lasra mina knän.. Får hoppas på att kunna gå på onsdag.. Annars blir de jobbigt med skolan xD
Iaf, Laser används ofta bland hokeyspelare  för att förebygga skador och påsynda läkningen, vad jag har förstått. Och jag åker till stallet för att göra det för att man även lasrar hästar i samma syffte.
Heh, rolig jemförelse xD
Nej men iaf..
Så ist för att åka till uppsala för att få knäna lasrade så åker jag till stallet :) Enkelt va :)
Har gjort det en gång tidigare och de fungerade suuper.. De e lite läskigt när musklerna i låren slappnar av och man inte längre har kontroll över dom, man kan inte röra på benen hur man vill.
jaja, de får man väl ta.
Får se om jag behöver kryckor i skolan för att kunna röra mig på onsdag xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar