31 januari, 2011

Ingen bild :(

Skulle ha fotat hos frissan så folket kunde se min nya frissyr men de glömde jag helt :S
Jaa, sådan är jag..
Glömmer saker och är inte saker och ting på sina plattser så hittar jag de inte heller..
Glömsk och har ett häämskt närminne.
Men så är de, vad ska man göra åt saken..
Köppte en ny tröjja som jag hade tänkt använda i morgon i skolan bara för att jag gillar den och den passar bra ihopp med mitt hår och mitt fina nyckelhalsband..

Funderar på att köpa några gammla mycklar från typ etsy och göra halsband av dem..
Jag gillar nycklar och lås.. vet inte varför har bara blivit så..
Hmm.. vi får se hur det blir med saken..
Känner att jag börjar bli ett litet kontrollfreak.. Vill öppna flera konton på banken så att jag kan sortera mina pengar, inte för att jag har så mycket av dom men de e mkt lättare att veta vad man kan handla och hur mycket man har till vad.
har även börjat sortera saker och ting hemma, har inte gjort det tidigare.. Samma sak när de gäller skolarbetet. Mina anteckningar är ganska städade och efter ett litet tipps från min kära Camilla om att använda flera olika färger när jag antecknar och det är sjukt mycket roligare att anteckna med flera färger :D
Men jisses blir det fel så blir jagf rustrerad.. heh
Jaa..

Har hittat lite saker på Topshop som jag har lust att beställa men jag ska inte inpulsköpa saker..
De e inte bra för plånboken :)
Nej, nu ska jag äta något för att få humöret på topp..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar