30 januari, 2011

Nu e jag suuuur

Seriöst..
Mina päron glömmer ALTID det jag ber om, det är ytterst sällan dom kommer ihåg det jag ber om.
i ungefär en och en halv veckas tid har jag frågat min far om han kunde tänka sig att ta min mina och Saras skriskor och slipa dom samtidigt som han ska slipa Lillebrors. Vad får jag för svar om inte "kanske".. HELA JÄVLATIDEN..
Blir man på bra humör av det?
nej, och nu sket han i att ta med dom..
KUL!
De e inte mkt jag ber dom om, vist jag har önskemål på mat och sådant men hur många veckor måste jag inte tjata om något för att dom faktiskt ska införskaffa de jag ber om.
Som tex ät bara mackor...

Nej, nu är jag sur..
Seriöst, jag brukar inte klaga på att dom låter som FAN på mornarna.
De e som att när klockan är 10 så får jag inte sova längre för då låter det som att lampan ska trilla ner från taket.
De störda e att Lillebror är nog den som går tyngst, de låter som en helelefant när han går, och han e 9(!!!) och väger lika lite som en fjäder!
Men seriöst, jag brukar inte klaga. Jag brukar inte klaga ens när jag e bakis och de låter som att dom håller på att riva huset.

Som många märker så klagar jag sjukt mycket på min lillebror men de e endast för att han inte vet hur man beter sig.
Mamma säger att han e rädd för mig men de e han fan bara när dom är i närheten. Annars kan han säga åt mig att flytta på mig för att han vill titta på teve trotts att han har en teve på sitt rum.

Nej.. nu ska jag bränna över lite K-pop på en cd-skiva och starta den på högsta volym..
Bara för att vara en sur tonåring som inte kommer på något mer effektivt för mina päron hatar K-pop! (Y)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar