29 januari, 2013

Trötter

Idag känns som e jobbig dag, trodde jag hade feber när jag vaknade för jag frös som en gnu på nordpolen, hade ont i hela kroppen och kände mig så seg och helt borta i huvudet(mer än vanligt). Jaja, det blir säkert bra när arbetsdagen är över eller något åt de hållet.
    För övrigt så börjar jag sakna att ha katt något enormt, kan ha att göra med kattungarna som Amanda har hemma hos sig. Dom är bara för mysiga men jag vet inte hur jag ska övertala mina päron till att vi ska skaffa katt, att Emil får köpa hund är en sak jag är grymt avundsjuk på. Han fyller 12 och får köpa hund. Jag är 20 och får inte köpa hund medans jag bor hemma, är det verkligen bara jag som ser favoriseringen hemma?!
    Det är inte de att jag inte tycker att dom ska låta honom köpa hund men det är ju lagom roligt när dom tror att lillebror kan ansvara för en hund men inte jag(eller min syster heller för den delen). Särbehandlingen börjar verkligen synas nu och jag gillar det inte.
    Nu kommer mina föräldrar med all säkerhet tycka att jag e dum som publicerar det här på bloggen men jag bara måste bli av med det här och bloggen är de bästa stället att avreagera sig på..

Nej, nu har jag rast..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar