24 januari, 2013

Dumma dumma mig

Ibland förstår jag inte hur jag tänker.. Jag vet att om jag inte läser så praktiskt taget försvinner min läsförståelse och även de lättaste texter blir helt obegripliga, så varför enisas jag med att inte läsa böcker?! Jag förstår inte vad felet är på mig, de e ju roligt att läsa men för tillfället så finner jag ingen ro i det..
    Nej jag vet inte, det känns så dummt av mig för nu när vi håller på med massa nya saker på jobbet som vi behöver läsa oss till så blir det så otroligt jobbigt när man inte kan förstå vad man behöver läsa.. Jag kan läsa ca två meningar innan allt bara blir till sammansatta bokstäver son inte bildar något ord alls i mitt huvud..
    Det är som att vara tillbaka i första klass och försöka läsa och förstå högskole litteratur, helt omöjligt känns det som.. Det har hänt några gånger tidigare och det är så frustrerande, att bara skriva ett enkelt inlägg som det här.. Nej, nu tror jag att jag ska försöka hitta något som kan lugna mina nerver, annars så kommer väl chefen tro att jag e psykiskt störd eller något -.-'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar