23 januari, 2013

Inspiration

Det här vädret inspirerar och får mig att vilja bege mig ut och fota, det tar fram de bästa i mig kan man säga ;) Blev så sugen på att verkligen ta tag i fotograferandet att jag klickade in på Kaffebrus.com för att titta på deras sortiment lite och herre gud min skapare(eller något i den stilen), jag vill ha allt som går att köpa för pengar på den sidan(i alla fall allt som är till Nikon).
    Så ni som gillar att fotografera(varesej om du e amatör-, hobby- eller proffsfotograf) tycker jag verkligen ska klicka er in HÄR och kika runt lite ;)
    Här är de som jag har tittat lite på och som jag skulle kunna köpa :)
HÄR hittar du denna
    Jag kan inte riktigt bestämma mig för vilken av dessa två som jag vill ha, självklart vill jag ha båda men vi kan ju i alla fall försöka vara aningens realistiska och välja vilken som man ska köpa först ;)
HÄR hittar du denna
     Den här kaffe muggen tycker jag va jätte rolig, inte för att jag dricker kaffe men man kan ju ha tea i den eller varm choklad om man e ute på tävling eller något åt de hållet.. hihi alltid lika roligt med onödigheter som man inte kan klara sig utan, hoppas att jag inte e ensam om att tycka det ;)
HÄR hittar du denna
För övrigt så e min bloggpaus snaaart slut för jag ska köpa en dator den här veckan och jag har sagt att senast fredag så borde jag ha köpt en.. För att vara snäll mot mig själv så säger vi att jag absolut senast ska börja blogga igen på tisdag nästa vecka ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar