28 januari, 2013

Tårta

Måste bara skryta lite här med..
    Jag gjorde en tårta till min pojkvän när han fyllde år för han sa i somras att han ville ha en sådan när han fyllde år och jag med mitt super minne kom ihåg det(att jag sparade en bild på tårtan kan ha lite med saken att göra)..
    Hur som så blev den jätte god och jätte lyckad :D Det ser lite mer ut som en prydnadstårta men men, det va lite meningen ;)
Jag tycker i alla fall att den blev fin att titta på och det är aningens svårt att låta bli att skryta om den.. måste baka mera känner jag men jag vet inte riktigt vart jag ska börja.. Kanske hittar något mer roligt som inte är allt för svårt att göra men som ser fint ut..
    Idéen fick jag från en bild som cirkulerade på facebook för länge sedan så ibland kan man hitta bra och roliga inspirations bilder där :)

2 kommentarer:

  1. åååh så god den ser ut D: ..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi tack :) Den va det :) Jag kan skriva upp receptet på den om du vill det, den va lätt att göra ^.^

      Radera