29 november, 2010

Kyliiggt

Nu har jag varit ute en liten liten studn och de e kyligt värre ute..
Har fotat lite rosor i snön.. I lööve rosor och snö.. Tror de e för att dom inte riktigt hör ihop ;)
Hoppas på att de blev några bra bilder.. har inte fotat seriöst på.. ja säkert ett halvår nu...

Ett tips för folk som ska vistas ute men inte vill förstöra huden/läpparna..
Använd Idomin påläpparna, de ser fet lamte ut jag vet MEN eftersom att salvan är så fet så håller de läpparna från att torka ut och bli frasiga..
Jag har ganska torr hud och för att inte den ska torka sönder och spricka när de blir för kallt så föredrar jag att använda Body Shopps alovera krämer.. underba...

iaf.. ska gå igenom bilderna nu.. Kanske lägge rupp någon om jag blir nöjd med dom :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar