15 november, 2010

Favoriserad??

Märks mer än tydligt att emil är sjukt favoriserad här hemma..
Jag FÖRSÖKTE säga att han inte var trevlig mot mig när han kom hem..
Men.. vad tror du man får till svar?
Joo att det är MiTT fel att han är som han är..
När jag sedan sa att de faktist finns en anledning och förklarade lite kort varför saker va som de var så var svaret fortfarande..
Att det är mitt fel..

Varför gjorde jag något så dummt som att påpeka att Emil inte e perfeckt..
Tror dom att Jag kommer att bli gladare på honom när dom alltid tar hans parti?

Mina päron är seriöst inte smarta alls.. och extremt lätturade av Emil och sara.. Bara för att Sara och Emil alltid ljuger framför deras ögon är hur trevliga som hällst.. Jag Skiter i det.. jag tänker inte låssas vara trevlig bara för att dom är i närheten.. jag vinner inget på de i längden..

jaja.. Nu ska jag äta..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar