19 november, 2010

Ännu ett depp-inlägg..

Venne vad som är fel med mig.. Varför drar jag på mig en mask av att allt är bra så fort någon annan är i närheten? Har försökt ta av masken ett flertal gånger.. Bla idag under teatern men vad hände om inte mer än att alla tog de som att jag bara var på dåligt humör ochbara klagade.. jag orkar inte.. jag vill inte..
Jag vill att någon ska se..
Jag orkar inte säga hela tiden att jag mår dåligt...
Varför kan ingen se hur ont de gör trotts att jag konstant försöker visa det för dom som bryr sig (som de verkar iaf)
Jag vet inte längre hur jag ska göra för att visa folk hur dåligt jag mår?
Måste man gråta öppet och skära sig för att folk ska se att man inte orkar med längre?
Jag fattar inte?
Faller det inte ner i en ond cirkel?

För URSÄKTA men jag tror att ALLA kan hålla med om att: Så länge man INTE skär sig så får man ingen hjälp.. Det är ingen som tar en på allvar...

Då fick jag de sagt med... hmm.. dags att sova..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar