27 november, 2010

"Duktig"

Idag har jag varit såå duktig och inte köppt något alls på globen anexet...
Visserligen är de jag som köper minst saker där av oss som är hästintresserade men ändå (A)
Sååå..
nu när jag varit Duktig och inte köppt något så kanske jag kan unna mig något fint (A)
(A) Som den där fina blusen i inlägget under (A)
Eller något åt de hållet.

Årets Horse Show sög.. Iaf idag.. Dom måste ha haft idé-torka eller något xD Fast "Kanelerna" va jätte söta xD
hmm.. jaa.. iaf..
Nu ska jag sova så att jag orkar upp i morgon till fotomässan.. Venne riktigt hur jag ska ta mig dit men de löser vi på något sätt... Förhoppningsvis.. Eller ja.. jag kan ju tigga skjuts till Amanda eller Sollentuna station men vi får se hur det blir med det..
Nu ska jag lägga mig i en kall säng :(
Tur är de att jag har en värmedyna som man kan värma sängen med innan man själv lägger sig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar