24 november, 2010

Gaah!!

Jag blir galen på det här...
Lägger all energi jag har på att ta mig upp på mornarna och kunna tamig iväg till skolan men de hjälper inte när man inte känner sig välkommen.. Och nu väntar ett IG på mig.. KUL *HOST*
Vet inte vad jag ska göra.. Har kämpat mig till skolan den senaste månaden för att INTE få ett ig men de va ett lönlöst försök...
Vad är upp och vad e ner? Jag har inte längre ett svar på det..
Måste till skolan iaf och prata med min lärare.

Varför kan jag aldrig lyssna på mig själv?! 90/100 gånger så har jag rätt.. Varför skulle de inte vara de den här gången?
*suck*
I sommras så hadejag en känsla av att detskulle vara bäst för mig om jag bytte skola.. Varför gjorde jag inte det? Det hade varit sååå mkt lättare att ta sig igenom det här då... *suck*
Men jag gillar min klass.. inte för att dom i teatergruppen är så värst förtjusta i mig men ändå..
Jag vet att om jag skulle säga till dom så skulle dom säga att jag har fel och att dom vill ha mig där.. Det är sant till en del säkert men jag vet att vibbarna jag får inte är falska. Jag vet det, jag har gått igenom det här såå många gånger tidigare att jag har tappat räkningen..  Jisses.. jag måste verkligen ta mig i nackskinnet nu och slutaskriva deppiga inlägg men jag har faktiskt inget annat att skriva.. hmm..
jaja.. Vi får se hur deblir på den fronten...

Nu är den stora fråga...
Ska jag hoppa av?
Det känns som den lättaste vägen just nu..

1 kommentar:

  1. Gumman snälla kom till skolan imorgon och åk med mig till stan! jag bjuder på fika så kan vi prata ♥

    SvaraRadera