16 juli, 2014

Slaarv

Jag bara tappar bort och glömmer saker hela tiden just nu, känns inte alls skoj.. Jag har dåligt mine I vanliga fall men nu är de katastrofalt... Jag fattar inte hur de kommer sig att jag inte har något mine over huvud taget... Nu har jag ex förlagt min matlåda, har ingen aning om vart den har tagit vägen(!) och då är inte köket så stort...
    Jag hade glömt min egen kropp om deninte satt fast på benen.. Uch, så nu passar jag på att be om ursäkt om jag har glömt någon eller något då det verklige inte är min mening.. Det är tbh lite smått jätte läskigt att inte komma ihåg något.. Om jag skulle gissa på varför jag känner såhär så tror jag att det är stress.. Fins inget annat som får mig att bli så här...
    Blääääh, och saker åting som juuust börjat rulla på ganska bra -.-' Hatar att vara såhär glömsk!

Jaja, har jag tur så släpper det här snart.. Hoppas hoppas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar