15 juli, 2014

Back

Då va man tillbaka på kontoret, det va vääldigt länge sedan jag va här, va även länge sedan jag bloggade men jag har inte riktigt någon inspiration till att blogga just nu.. Jag kanske kommer igång till hösten när jag har fått tag på ett dragsele som passar Aros.
    Vad händer då, jaa vi har renoverat köket(inte helt färdigt än) så det kanske kommer upp en eller två bilder sen när det är färdigt ;) Kommer väl även skriva lite vad jag tycker om företaget som har gjort köket.. Jag letar job och har hittat ett företag som jag trivs otroligt bra på och hoppas att jag kan få fast tjänst där, så otroligt kul job men underbart trevliga kollegor(kunderna är också supertrevliga).
    Jag har haft sönder min telefon yttligare(nu håller skärmen på att hoppa ur) men tänker inte laga den förrän den slutar fungera(envis.nu). Jag har gått upp I vikt WOOP WOOP och väger nu 60kg ist för 55 :)
    Och sist men inte minst: Aros har blivit ganska stor, han är nästan lika hög som sin dobermann kompis Zingo, men jag vägrar inse att han inte är en liten valpis längre(kroppsligt) så han är fortfarande världens mysigaste knähund(när man väl lyckats övertala honom att det är roligare att mysa än att leka eller tugga på ben).. Vet inte vad jag skulle ta mig till utan min lilla varg :)

Bjuder på lite halvkassa mobilbilder på Aros och Zingo :)





den här bilden är så ur pissig kvalité pga att jag fotade kameran (jagärlatochharinteredigeratbilderna.nu)

Aros är jätte duktig på att få till roliga miner när han springer :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar