15 juli, 2014

Jag vill ha två!

Jag vill egentligen ha två hundar, gärna två som är ungefär lika gamla... Ungefär som Aros och Zingo men kanske inte just Zingo då dobber inte är min typ av hund, ursnygga men jag har inte intresset för den rasen tyvärr.. Iaf, tillbaka till ämnet: Jag vill ha två hundar, hanar I ungefär samma alder dock vet jag inte hur de kommer att gå.. Allt beror ju på nästkommande hund.. Aros är en sådan som är lättpåverkad av kompisar och leker gääärna Allan Ballan när han har en kompis I närheten..
    Hoppas att han växer ifrån de lite tills han blir äldre.. Skulle vara underbart med min fina "lilla varg" och en kompis till, han skulle bli så mkt gladare.. Ibland önskar jag att jag hade en hund som inte bryr sig om han har en stor flock eller inte men jag märkte ju ganska snabbt att denna lilla filuren jag hämtade hem den 20e September är en sådan som vill ha en stooor flock, vad flockmedlemmarna är av för art spelar ingen roll I hans ögon har jag dock märkt ;)
    Mitt lilla charmtroll, ska få en kompis så småningom men då blir det förmodligen en renrasig vovve, vill hålla på lite med utställning och tävling... Jag är rätt inne just nu på att ha ett egtet litet hundspann så just nu är jag inne på Siberian huskys.. Fina hundar med underbara mentaliteter.. Men är även sugen på skydd och IPO....
    hohojaja, hur det blir kan man omöjligt veta.. Hoppas bara att det blir som jag vill för en gangs skull ;)


Blandade bilder på mitt lilla troll när han va liten <3:







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar