24 december, 2013

God jul

God jul alla! Tänkte bjuda på en fin bild på min lilla trafik kon ;)
Plutten ser så liten ut i ALLT men den e faktiskt precis lagom i ryggen :O Haha jisses undrar vad han kommer ha för storlek när han e vuxen xD Nu har han stl 65, helt sjukt att han bara är 5månader! 
För er som tycker att min Huskyblandning inte ska ha täcke så kan jag försäkra er om att de BARA är regntäcke och han har det mest för att han ska synas så mycket som möjligt när det e mörkt ute :) Inte för att det är någons business att jag har täcke på min hund men ändå, man måste ju förklara allt i i minsta detalj i detta samhälle för att folk inte ska få spel..

1 kommentar:

  1. Äh, som du skrev, det är verkligen ingen annans business...
    Men jag tycker (och tror väldigt många håller med) att reflexer i olika former kan en hund inte ha på sig för mycket av i det här mörka landet om man ger sig ut där bilar befinner sig.

    SvaraRadera