06 december, 2013

Snöö!

En sådan självklar rubrik eftersom att jag har varit ute i snön en hel den idag! Jag gillar snö, i alla fall mycket bättre än regn.. Regn suger..
    Hur som, vi va ute och gick med ponnyn till stor del för Aros skull men även för att jag behövde en promenad i de härliga(men blåsiga) snövädret. Kan förövrigt meddela att min hund VERKLIGEN gillar snö! Nu ligger han dock som en klubbad säl på golvet, den lilla e helt slut med andra ord vilket inte förvånar mig. Jisses, roligast är nog att leka plog då han går med nosen så långt nere i snön han bara kan och har nästan hela tiden en vit liten snöhög på nosen.
Han fick även för sig att han va häst och började äta gräs, kan avslöja att han tittade på Freyja för att sedan prova på själv och jisses vad roligt det va ;)
Gulle pluttarna börjar bli vänner :) Inte för att Aros har något problem med någon men Freyja har(är) inte så intresserad av lillen, haha hon ser mer ut att tycka han e jobbig och jag förstår henne :P  Söta e dom båda iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar