23 december, 2013

Nytt jobb och erbjudande om mer jobb

Wihoo! Idag fick jag jobb! Jätte glad! Jag ska jobba med bilar så de kommer att bli super skoj, dock bara på deltid och bara under helger MEN jag fick även erbjudande om ett heltidsjobb när jag va på intervjun vilket är super skoj och jag ska faktiskt tacka ja till detta då det verkar skoj :)
    Wiiie :D Jag behöver inte ha tråkigt och förlita mig på att arbetsförmedlingen ska fungera, vilket dom inte gör då jag har blivit utan A-kassa två gånger för att dom inte kan skicka in rätt uppgifter till a-kassan -.-' Jaja, skönt i alla fall och de känns som att det kommer bli skoj! Nu får vi börja ensamträna valpen på riktigt, han klarar några timmar ensam som det är nu men han blir inte lämnad så ofta i och med att jag e hemma hela dagarna :P
    Jaja, det kommer att bli super bra det här! Är SÅ nöjd och fick även höra att det är väldigt få som slutar på företaget när dom väl har börjat där, folk byter filial men jobbar kvar på samma företag och i mina öron låter de super bra.

1 kommentar: