12 maj, 2012

När pengarrna kommer

Jag vill shoppa.. Inte för att jag har råd med det just nu men det finns saker som jag mer än gärna vill ha.. Som ett stativ, ett par nya ridbyxor, ett par nya ridvantar, en bättre kamera men inbyggd autofokus motor osv..
Men det jag längtar mest efter nu är att slippa all den stressen jag har haft på senaste tiden.. Missförstå mig rätt, jag gillar stress men nu har det gått för långt. Hade jag inte varit sjuk så mycket så hade det aldrig blivit så här stressigt med skolan(som för tillfället får mig att må piss dåligt).. men snart, mycket snart är en stor del av stressen över.

Och just ja, nu har äntligen Mikael kommit hem(boken jag beställde)..
Måste säga att jag gillar hemsidan jag beställer hem böcker ifrån för det går fort och det är billigt! Så för er som gillar att läsa böcker men inte vill låna på bibblan eller tycker att det i vanliga fall är för dyrt att köpa borde kolla in på: the book depository

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar