05 maj, 2012

Efter två timmars sömn

Jaa då sitter man här på jobbet efter vad som blev två och en halv timmas sömn och jag fick faktiskt sova i min egen säng tack vara att snälla Linnea skjutsade hem mig till väsby från jakobsberg sådär kl 04 på morgonen.
Var och provade på jobbet som nattklubbsfotograf under natten och det är anledningen till att jag fick sova så lite. Det var roligt och man träffade många intressanta människor men just den klubben jag var på var inget för mig. Trevliga människor som jobbade där och sådant men, jag gillade verkligen inte "du får inte lägga upp bilder på blattar" och det är deras egna ord som jag citerar. Tycker inte alls om det och vill inte jobba på ett ställe där det finns sådana regler.

Nej nog om det. Jag känner för övrigt att jag vill lära känna min blixt innan jag försöker mig på något sådant jobb igen. Känner att det är en fördel att kunna blixten och kanske ha ett rent objektiv och en ren kamera ;)
Nej jag uppskattar faktiskt mitt jobb här i växeln, det är trevliga människor och när man kan det så är det lätt och så länge som det ringer på så är det ganska roligt; man får prata med olika människor och sådant.

Nej nu ska jag hämta mera latte för min har blivit jätta kall ;)

2 kommentarer: