03 maj, 2012

Någon måtta får det vara

Nej nu får jag ta och boka tid hos läkaren det går inte att hosta så här längre för jag vill träna och så är de med det.
När jag har fått bukt på denna jobbiga hosta ska jag träna(funderar på om jag ska våga försöka mig på det innan men) för jag orkar inte med att ha all denna energi som jag inte får något utlopp för... Åh vad jag klagar nu men jag behöver det för att må bra.
För övrigt så pluggar jag körkorts teori som en galning nu och det är, tro det eller ej, ganska kul och inte allt försvårt*peppar peppar*
Ska se till att det går undan nu så att jag kan ta mitt körkort så snart som möjligt, än så länge har jag inte okat någon tid för teoriprovet elleruppkörningen men hoppas på att det blir snaaaart. Känner att jag ska ge några dagar för att bara plugga teori nu för i körningen är jag "klar" enligt min lärare, kommer att klara uppkörningen utan problem om jag kör så bra som jag brukar ;)
Nej nu ska jag sova så att jag orkar med morgondagen som kommer att innehålla ganska mycket för min del men mer om det senare om jag orkar/kommer ihåg.
God natt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar