27 december, 2014

Dragträning för hela slanten

Nu har vi kommit igång med dragträningen och jisses vad skoj det är! Det som är absolut roligast är att Aros tycker att det är jätte roligt! Har varit ute hos Anna och fått prova på att dra med hennes kickbike, såå skoj! Vet inte hur jag ska beskriva det hela men det är ju bara såå underbart att dra att jag inte har ord för det!
    Har både tagit bilder när Aros drar och blivit fotad själv.






Detta är verkligen en sport för mig! Så har nu bestämt att när vi flyttar till större blir det en ren sibbe från en kennel i Ryssland som jag har följt ett litet tag! Ja det finns massor med fina kennlar i Sverige men eftersom att jag ändå ska ha fyra hundar(tror jag) så finns det ju tid för svenska hundar med.
    Åh det är så härligt nu när vi har hittat något som verkligen passar oss, nu spelar det ingen roll längre ifall vi klarar certifieringen för patrullhund eller inte, fast joo det gör ju det! Jag vill verkligen att vi ska klara av det för jag vet att Aros kan bara han lägger manken till!
    Jag ska, på tal om drag, köpa en egen kickbike när jag har råd så att vi kan dra tillsammans med andra! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar