18 november, 2014

Shopp..shopp..shopping!

Nu har jag tagit beslutet att byta foder på Aros, håller mig fortfarande inom märket Britt! Byter nämligen från Britt Care, som är sjukt bra för hundar med känsliga magar och Aros har ju varit lite små känslig under uppväxten, till Britt CarniLove som har en högre mängd köttproteiner i sig. Hoppas och tror att detta verkligen kan bli bra!
    Valde att även köpa ett nytt sele och en spårlina till honom :) Båda i orange som kommer att synas väl nu när det är mörkt ute vilket är super! Ingen jägare kommer att kunna ta fel på oss och rådjur ute i skogen nu, man kan aldrig vara nog försiktig i mörkret!


Skulle ju träna spår idag och det gick inte alls något vidare bra.. Aros fokuserade inte allt på att spåra utan ville bara springa runt och leka, börjar nästan kännas som att han är lite för mycket valp i huvudet för att jag ska få igång detta men är förmodligen bara jag som inte har tillräckligt med tålamod...
    Jaja, hur som så är det bara å traggla på i hopp om att det blir bra så småningom om jag vill ha en chans att klara av spårmomentet i Certifieringen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar