30 november, 2014

Har en liiiten sak att berätta

Två av mina bästa vänner har skaffat valpar! Är så underbart roligt och de är bland de sötaste så fluffisarna jag har sett. Samojed/Siberian Husky balndningar är dom! Är så glad att jag fick äran å följa med när de tingade valparna, fick även följa med och hämta en av dem! <3 Det är verkligen helt fantastiskt att få se det där första mötet mellan hund och(i det här fallet) matte som sedan ska dela sina liv med varandra i minst 10 år framöver.
    Har lite bilder från då vi hälsade på valparna och även några få bilder från när vi hämtade en av dem så jag tänkte att här kommer en liten bildbomb på de söta små fluffliven :)

Vi börjar med bilderna på den lilla tiken Snövit <3






Och här är bilderna på den sötaste lilla pojken som heter Lacky! <3







Det kommer att kommer många fler bilder på valparna så småningom för jag kommer inte att låta kameran vila mycket! Den ska med så fort jag ska träffa valparna bara en halv minut(!) man vet ju aldrig vad man kan få för fin ögonblicksbild :)

Och så måste jag ju bara visa bild på mamman och några fler av syskonen (A)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar