28 april, 2012

Sommarens planer

Nu har jag varit en duktig tjej och skickat in de tiderna jag kan kan jobba i skommar.. Har bestämt mig för fyra veckor ledigt; v25, 26, 32 och 33. Tror att jag ska spendera tre av veckorna(25, 26 och 32) på gotland då det blev alderles för lite av gotland förra året och det försöker jag ta igen nu.
Och jag vet att jag sa att jag inte skulle skaffa en ny kamera förren jag har ett fast jobb men eftersom att jag vill ha den till v32(medeltidsveckan på gotland) så kommer jag att köpa den när jag har de pengarna jag behöver + 5000 extra så att jag har något att leva på ;)
Dock kommer det nog att ta ett litet tag innan jag har min kamera för jag har en del andra utgifter innan så som att lämna in min kära D40 och objektiven på rengöring då dom är aningens dammiga av allt hästfotograferande, behöver även införskaffa mig ett(eller två) par glasögon till, man vill ju ha lite att välja mellan beroende på humör och vad man har för kläder och vad man ska göra. och så vidare...
Nu vill jag ha varma sommarkvällar och kalla drinkar.. Jag vet att i sommar kommer jag lägga ganska mycket pengar på alkoholfria drinkar, i alla fall om det är fint väder ;)

1 kommentar:

  1. Sv: Vet inte vad stjärnborg är, men själva slingan är bara två km och går runt så man ser hela slingan när man rider där, men om man rider genom skogen kommer man till gällsta :)

    SvaraRadera