07 april, 2012

Äppelpaj

Helt ärligt tror jag att jag har bakat lite väl mkt äppelpaj den senaste tiden för jag är så trött på att bara äppelpaj, nu vill jag hitta något annat roligt att göra..Ikväll hade jag tänkt försöka mig på att göra saft och för en gångs skull så kommer jag att använda recept(är mkt roligare att hitta på själv) för jag har aldrig gjort saft tidigare. Måste också se så att vi har allt hemma som man kan tänkas behöva.

Jag kan komma ihåg en gång när jag var liten och pappa stod och gjorde citronsaft, det hände två gånger kanske totalt sedan så nej.. Iaf, jag tycker det är jätte skumt för pappa gillar inte citron. Det är något som inte går ihop i mitt huvud här.. Varför göra citronsaft om man inte gillar citron???

Jag känner för att göra cheesecake, det är omöjligt att tröttna på ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar