22 februari, 2012

Övningskörning pågår

Eller ja.. Just nu körjag ju inte men har varit på körskolan idag och det är ytterst svårt att låta bli att lägga märke till hur otrevliga folk blir i trafiken när dom ser en övningskörningsskyllt.. Helt ärligt.. Ta ex. när jag körde med pappa och skulle svänga vänster då är det en kärring djävlen som kör om mig! NÄR JAG BLINKAR! Inte okej alls..
Anyway, det går fort fram för mig.. Nu har jag kört i 8dagar (4lektioner på bilskola) och min lärare tycker att jag e snabblärd *roligt* Har bokat in "riskettan" och och och min lärare sa att jag snart kan boka in "risktvåan".. Åh vad jag ser fram emot att ha eget körkort. Då behöver jag inte tänka på "bussar hit" och "bussar dit" när jag ska till stallet eller till någon av alla de personer som dyrkar marken jag går på ;)

För övrigt frågade jag om BE-kortet och det är så att dom kommer ändra reglerna för "tagningen" av BE-kortet 2014 så tror att jag ska försöka ta det också så fort som möjligt ;) Måste spara pengar till det först dåå...
Jag tycker pengar borde växa på träd!

Bjuder på en bild på min vackra*HOST* Sigge<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar