19 september, 2011

Regn och foto?

Vi ska in till stan och fota idag med Foto-gruppen men jag är aningen skeptisk till hur detta ska gå..
Jag gillar INTE att fota i regn och det gör inte min kamera heller.. Jaja, man kan väl hitta något som blir bra på bild, eller något, trotts detta regn och omotivation till att fota huvudstaden...

Något jag inte ser fram emot är att mitt hår kommer att bli lockigt, inte roligt, och värst är luggen för den e inte fin när den bestämmer sig för att "nej du vet, jag vill vara snurrad runt mig själv"
Jaja,
Btw, bilder från i lördags kommer så snart jag har haft tid/ork att fixa dem :)




Btw, jag frågade om jag fick fota denna ovanligt söta pudel, jag gillar inte pudlar, och hon som ägde hunden gav mig pengar och en lapp med sin mail på och bad mig skicka dem :D
Det var roligt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar