09 september, 2011

Jag e fet bra

Idag läste jag ut min sista bok ur serien: Lightworld/Darkworld
Den va bra.. Och som vanligt när jag har läst jut en serie så e jag glad över att den e klar och att man vet vad som händer i alla böcker samtidigt som jag e lite lessen över att det inte är något mer att läsa..
Så, jag klickade hem två nya böcker.
Helt själv, wao.. Jag tror att jag gjorde rätt xD haha!
Det får vi se när böckerna kommer.. Hoppas hoppas :)

Dessa böcker är det jag väntar på:
American vampire är skriven utav en av mina favori författare så denne hoppas jag verkligen på att den e bra :D

Denna är skriven av en författare jag aldrig hört talas om och jag vet inte hur hon skriver eller om jag ens kommer att gilla hennes sätt att berätta på men man kan ju hoppas på att den e bra då jag måste medge att jag gillar änglar osv så.. jaa.. Får lägga ner ribban på förväntningarna dock.. Är rätt för att det kommer bli en besvikelse..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar