24 september, 2011

Lugn vecka

Eller inte..
Har haft så sjukt mycket att göra och har fortfarande massor att göra, bilder att redigera osv.. Får fixa med det i morgon för idag, efter jobbet, så ska jag bara ta det lugnt..
Ska fixa naglarna, wihoo, och sedan ska jag till en kompis och förmodligen så lär vi kolla på film hela natten :D

Måste säga att jag blir aningen stressad över att jag har EN vecka på mig att övertala klassen att dom vill ha en student skiva. Hur tråkiga är inte dom på en skala ett till två? Buhu på min klass.. Om det inte blir en student skiva kommer jag att bli lessen, jätte lessen men det finns i värsta fall inget att göra åt saken och känner jag min klass rätt då så blir det väl inget flak heller..
Ja.. tragiskt.. men så e det ibland.. Jag fick i alla fall åka flak förra året men det skulle vara så roligt att åka med klassen.. Hm.. Ja för dom är sådär lagom snabba med att tänka på hur mkt det kostar..

Landkrabbor.. Får se om det går att lösa på någon nivå och hur saker och ting blir men ja.. Jag har inga höga förväntningar på klassen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar