04 juni, 2011

Woppsi..

Fick skäll av pappa för att jag gjorde något dumt. Förståligt till viss del men asså..
Kan jag för en gångs skull få vara lite naiv och dumdristig??
nehe.. Vist jag har alltid varit den kloka av mig och sara och man ska aldig göra de jag gjorde, nu låter de mkt värre än vad de faktist var men ändå.. Vad är chansen lixom??

Jag har aldrig haft möjligheten till att vara naiv och dum, de är Saras del.. Jag kan ju inte vara det..
Nej, jag måste alla gånger tänka på samma sätt som päronen..
Och jag hade inte gjort det om jag inte hade haft en känsla av att de skulle gå bra.. Så länge man håller sig till reglerna är det löjlig liten chans att något händer..

Nej.. Nu ska jag sova.. Ska jobba i morgon..
Sedan blir de till att fly landet för mina päron är inte nådiga mot mig när dom blir sura..
Vist de finns inget dom kan ta ifrån mig, mobilen har jag köppt för egna pengar, lika med datorn och 99%av de jag värdesätter.. Teven kan dom ta men tror knappast att dom är tillbaka på lågstadie nivå.

Sessan är borta så de är inte riktigt något dom kan hota mig med längre.. Kasta ut mig ur huse gör de bara, jag klarar mig säkert.. Jag kan hitta annat att göra, finns säkert någon som kan stå ut med mig.

Nej, jag kan inte komma på vad dom kan ta som skulle göra att mitt liv gled åt de sämre.. För dom betalar inte ett piss om man inte räknar med mat och boende.. Lite precis det dom är skylldiga att betala..
Och nej jag klagar inte, inte alls, jag e nöjd med att ha det så som jag har det. Ville bara klargöra det då jag vet att mamma läser min blogg.

Kommer säker att få klagomål på att jag lägger upp detta i min blogg men men, låt dom klaga.. Till 70%är det ändå allt som dom gör.. Och folk tycker att jag klagar mycket?!

Nej när jag kommer hem från jobbet ska jag packa min väska och se om det finns någon stans jag kan bo temporärt, tills päronen har lugnat ner sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar