08 juni, 2011

Jisses

Mycket kan hända på så kort tid..
Idag har jag handlat en tröja som är vit och jätte söt xD

Så händer de tråkiga saker med men vet inte om jag känner för att hänga ut någon här..
Känner bara att det är så sjukt tråkigt när man hoppas på en förändring men så nej..
Man kan inte förändra någon annan bara sig själv, tyvärr.
Jag vet att man inte är mer än människa men man gör inte samma extremt stora mistag två gånger..
De gör man bara inte... En gång, jaa men då kan man ju hoppas på att personen i fråga lär sig något. Andra gången; de har blivit en vana..

Så jag vet inte, folk som behöver veta eller finns i min närhet vet vad jag pratar om.
Hur ska man göra när ens bästa vän har svikit en så mycket och samtidigt krossat hoppet om att våran vänska betyder mer än en sak.

Vist de är jag som tar illa upp men tänk om jag hade varit seriös...
Det är inte snällt av mig att sätta ut fällor och testa mina kompisar men hur ska man annars veta vilka som bryr sig? Tänk om hela situationen hade varit riktig? Jag vågar inte tänka på vilket helvete mitt liv skulle bli då..

Jag har gett dig mer än två chanser nu.. Du sumpade frivilligt den tredje, nu har jag slut på tålamod med dig. Jag vill inte hjälpa någon, vara vän med någon som respekterar andra så lite. Visa att du har respekt i kroppen så kanske, kanske jag kan tänka över det hela men hur får du räkna ut själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar