22 juni, 2011

UjUj

Jag har varit dålig på det här känner jag så lite uppdatering:
Jag är sjuk.. Typ de..

Iaf.. På midsommar afton ska jag och några vänner laga mat och så, skit mysigt..
Nu e de så att jag inte tänker äta något svenskt.. Tänker inte.. Oki kötter får vara svenskt men thats it.. Sitter och suktar i mammas koreanska kokbok.. Och de finns såå mycker gott..
Nu har jag svårt att bestämma mig för vad jag vill ha..
men men.. Man kan göra lite av allt tror jag och med lite folie så kan man lägga de mesta på grillen ;) hehe
Jag och mina små matplaner (A)

Folk kommer tcka jag e knasig (A) hehe
men de får dom tycka, jag kommer äta gidast middag iaf xD

Måste säga ursäkta om de e för många tryckfel.. orkar inte gå igenom.. De e krångligare att skriva med lösnaglar än vad de e att skriva utan dom ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar