25 februari, 2011

Träna träna..

Jag är lite smått beroende av att träna känner jag.. är de så för alla i början?
Hmm..
I alla fall..
De va sjukt skojsigt.. Träffade även en gammal vn som jag inte har träffat eller pratat med på.. 6 snart 7år..
Roligt Roligt.
Funderar på om man ska sova nu eller om man ska vara uppe ett tag till..
Jag behöver visserligen sova och vill inte vända på dygnet nu under lovet.. Det kommer att vara oundvikligt för jag älskar att gå och lägga mig runt 12på dagen och sedan sova till 16 :P men det är jag det..
Vet inte varför men ajg sover så extreemt dåligt på natten. vaknar minst 3 gånger,om jag går och lägger mig innan 00.30.
De låter stört men jag har faktiskt provat ett bra tag nu om jag sover bättre beroende på vad klockan är..
jaja, det sitter säkert bara i hjärnan :P

Nej, ska se om päronen ha rkäppt något onyttigt som man kan äta innan man sover.. hehe..
God natt på er alla :)

1 kommentar:

  1. Tror de flesta blir lite beroende precis i början ;)
    Det är väl lite nyhetens behag kan jag tro. Men så länge du fortsätter med en bra attityd och har ett tydligt mål så fortsätter det att vara så roligt :)
    Jag älskar fortfarande att träna, men kan känna mig sjukt otaggad ibland. Om man då bara försöker tänka på några rimliga själ man gör det så går det mycket enklare. I alla fall för mig :)

    SvaraRadera