19 februari, 2011

Loewe bag

Ja.. Då har jag fått för mig att jag måste ha en Loewe väska för att klara av att leva..
Frågan är hur jag ska ha råd med det..
Jag har många gånger funderat på att gå till banken och ta lite av pengarna jag va så ducktig och sparade ihop förra året (A)
Men, jag ska inte.. jag ska vara en duktig flicka och inte ta sparpengarna..
De kommer att ta tid och väskorna kommer förmoderligen att vara "out of stock" när jag väl har råd med en men men.. Då är det inte menat at jag ska ha en..
Dessa underbara väskor ligger på ett pris mellan $190 och $300
Det är någonstans mellan 1500.- och 2000.-

Jaja, får se hur det blir med den saken.
Har massa annat att tänka på..
Som att ha pengar till frissan varannan månad :P
Ett besök hor Nikita, där jag klipper mig, kostar runt 1300.-/gång.
Men.. det är sååå värt det.

Nej.. Dags att hämta lite lunch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar