09 februari, 2011

mummel

Va på hyffsat bra humör, dvs innan jag kom hem..
Då visar det sig att mamma är hemmaoch också emil..
Då fårgar jag varför och får svaret: Han har ont i halsen så han gick hem från skolan.
Vilket gjorde attmitt humör sjönk på en gång.
Inte alls roligt.
Jag menar, när vi va små så sa hon: Ta ett piller och bit ihopp. Eller något i den stilen..

Mummel mummel..
Hon blev självklart sur på mig när jag sa det för hon tycker att jag har fel.. Men de e knappast som att jag skulle hitta på det, finns ingen anledning till att hitta på något sådant.
Blir så sur varje gång hon säger att jag minns fel.. Jag VET att jag inte har fel. Hur somså glider emil fram på en räkmacka jämfört med mig och sara...
Till exempel så skulle sara och jag aldrig någonsin få spela tevespel när vi va sjuka.. ALDRIG(!)
grr..
Funderar på om man ska dra till gymmet för attbli av med lite irritation men har en hosta och vill inte att den ska bli värre.. Men men..
Får se hur jag gör..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar