23 oktober, 2010

Läsare..

Lite roligt..
Nu, medans de inte ringer så mkt, så titatde jag runt lite på loggen(eftersom att jag fortfarande e rätt så ny med den här bloggen) Iaf.. Då såg jag att jag har haft 5läsare från danmark och en läsare från USA..undra om personerna förstod vad jag skriver.. inte de att dom inte skulle förstå utan att jag skriver så skummigt att knappt jag förstår vad jag skriver ibland xD

haha, jaja..
Är iaf glad över att jag får jobba.. De e rätt så roligt att faktiskt ha något att göra, jag har ju inget liv i vanliga fall så :P
Tycker skolan kan vara slut nu så att man kan söka jobb på heltid, skulle vara mycket mera ekonomiskt :) <3
Men men, det är 1½ år kvar av skolan.. bara att stå ut och sedan försöka starta upp mitt egna.. Kan inte vara så svårt om man kan de man gör ;)

Jaja, åter till jobbet nu.. Bara 1h och 5min kvar av dagen här :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar