18 oktober, 2010

Dåliga idéer..

Jag är inte fullt normal *som ni vet*..
Jag kanske borde sova.. men de känns som att jag ödslarbort massa kreativitet då, jag menrar.. vem jobbar inte bäst på natten?
Jag gör de iaf.. Skulle jag jobba bättre i skolan om man snurrade på dygnet eller något?`
Just nu vill jag:
    - Titta färdigt på film-j**eln Som inte vill ladda ärdigt
    - Fota men de e för mörkt ute för de bilder jag vill ta
    - Spela hög musik men päronen sover
    - Städa, IKR craaazy
    - Slå något med ett järnröri bakhuvudet men har inget järnrör
    - Gå upp och äta något men, päronen sover
    - Lägga alla mina pengar på något extreeeemt onödigt men vågar inte, päronen skulle flippa
    - Må allmänt bra? Eller något
    - Åka till stallet men hästarna sover förmoderligen

jaa..
Jag får helt enkelt börja göra alla saker på dagen.. Eller något.. Jag venne... Iaf.. Känner att jag behöver göra något men vet inte vad.. Hmm..

Och en sak till.. Jag MÅSTE bli bättre på att blogga.. jag menar.. Att bar ablogga på natten, händer inte mkt spännande här på nätterna..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar