11 oktober, 2011

Studiedag

I morgon e det studiedag och jag ska ta det lugnt..
Om jag får det för mina päron. Dom tycker att jag ska slava hemma på min lediga tid och jag vet inte hur trött jag är på att höra "Jag har jobbat hela dagen så jag e trött" eller något i den stilen. Dom verkar tro att skolan är en platts där vi kan sova och vila upp oss för att kunna städa hemma på kvällarna men det är fan inte det. Jag orkar inte heller alla dagar.
Jag skulle kunna klaga över detta  evigheter men jag orkar inte så jag slutar med:
Jag har fullt upp och behöver iaf några timmars lugn men det får jag inte..

Såå, om jag har otur kommer jag att gå in i vägen v44 när 80%av allt lugnet ner sig för som alla vet; Det är när stressen försvinner som man blir sjuk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar