16 oktober, 2011

No no not again

Tror att jag håller på att bli sjuk igen -.-'
Jag vill inte.  Nu får jag se till att hålla mig frisk i två vekor till bara sedan har jag lov och då kan jag vara sjuk utan att missa något :D
För övrigt så saknar jag Berlin.. Måste dit igen, denna gången med en större väska och då en tom sådan så att jag kan handla mera grejer. Dock ska jag spara mera pengar så att jag verkligen kan handla massor utan att behöva tänka på något så tråkigt som att inte ha råd medallt som man vill ha.
Fick för övrigt jätte mycket komplimanger över skorna jag köppte och för er som besöker berlin borde verkligen ta en sväng förbi You Know Shoes. Dom har fiiina skor, tror att jag är lite kär i den butiken och tycker det är synd att den inte existerar i sverige.

Saknar för övrigt maten i Berlin med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar